Header Ads

Semra Rahimli – Miracle (Türkçe) Şarkı Sözleri

Aklıma bir şarkı gibi girdin
Sürekli söylemeye devam ettiğim gibi
Ama radio uzun zaman önce bizim söylememiz için durdu
Uzun zaman önce

Bu kadarı yeter oğlum, bitirdim
Yanan bir ateş gibi, gitti
Sende kendimi gördüğümü sanmıştım, yanılmışım
Söyleyecek başka bir şey yok, uzaklaşıyorum

Bir mucize olur, oh…
Bu aşkı iyileştirmek bir mucize olur
Bebeğim, bir gece daha kalmayacağım
Bu kez ben veda ediyorum, gitmene izin veriyorum
Bir mucize olur, oh…

O, sen ve ben için tek yön bir yoldu
Evet, bu kaleyi yalanlarla inşa ettik
Ve şimdi geri dönüşü olmayan bir yola girdik
Başarısız olduk, yaşarsın ve öğrenirsin

Bir mucize olur, oh…
Bu aşkı iyileştirmek bir mucize olur
Bebeğim, bir gece daha kalmayacağım
Bu kez ben veda ediyorum, gitmene izin veriyorum
Bir mucize olur, oh…

Evet, bir mucize olur, oh…
Şimdi bizi kurtarması bir mucize olur
Ve ben iyiymiş gibi davranmayacağım
Kalbim bir çizgide, bizim sonumuz benim başlangıcımdır, oh…

(Muci, muci, mucize)
Hey (Muci, muci, muci)
Muci, muci, mucize

(Bir mucize olur)
(Muci, muci, mucize)
Ooh… (Muci, muci, muci)
Muci, muci, mucize

.Oh, bir mucize olur, oh…
Şimdi bizi kurtarması bir mucize olur
Muci, muci, mucize olur, muci, muci, muci
Bizi kurtarması muci, muci, mucize olur

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.